27.10.2008

מתעסק בקקי

אין מה לעשות, לא כל התינוקות שנולדים הם מושלמים. רצה הגורל וחלק נולדים מכוערים, עקומים ואפילו ג'ינג'ים. תאמינו או לא, אבל אני עכשיו באמת הכי אוביקטיבי שאני יכול להיות- פיצקי שלנו... מושלמת!

היצורים הקטנים האלה יכולים להיות ממש מצחיקים. אם זה חיוכים מתוך שינה או למשל העובדה שהבת שלי משמיעה קול אנחה שהיא מפהקת אבל אחד הדברים הטובים ביותר הוא האפשרות לדבר על קקי ומריעו עם כל אחד ובכל מצב. לא שהייתה לי בעיה לעשות את זה לפני כן (למשל כאן, כאן וכאן) אבל עכשיו זה מקבל הילה (או אם תרצו ארומה) חדשה לגמרי.

למעשה פיצקי מאוד דומה מבחינה חיצונית ואמא שלה אבל כל המנגנון בפנים יבוסי לחלוטין. הקטנטונת הזו מסוגלת לשחרר צרורות של טרומפלדורים שלא היו מביישים את אבא שלה ביום שבת חורפי אחרי 4 מנות של צ'ולנט עסיסי. היא גם עושה פרצוף מאוד מצחיק שהיא מחרבנת, מה שמזכיר לי שאני צריך להתקין מראה על הדלת של השירותים ולבדוק את העניין.

סיפרו לי שעם הזמן העסק מתחיל להיות מצחין למדי, בינתיים אנחנו פ'סדר, פרט לתקרית אחת ביום שישי, שלא הבנתי מאיפה מגיע הסירחון וכמובן שבזמן שאני נאבק ברפלקס ההקאה תוך כדי החתלה, פיצקי מצאה לנכון לצחקק ולגחגך עלי "תראה מה בישלתי לך... הגולם קם על יוצרו..."

אמנם ישנם אנשים שלא ממש מתחברים לנושא, אבל אני מספר להם הכל בכל זאת.

חבצואל היבוסי,
יוסוף טוב הכל טוב.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אצלנו בבית מאז ומתמיד היתה מראה על הדלת בדיוק בגובה ישיבה. זה אדיר.

אנונימי אמר/ה...

חכה שהיא תתחיל לאכול פירות וירקות.....

Unknown אמר/ה...

נשמע מוכר מאוד :)
ואני הייתי בטוח שאצלנו בגלל שהוא גב גבר הוא דופק נודים כאלה.
לגבי ההבעה המצחיקה שהוא מחרבן, זה גדול!

אנונימי אמר/ה...

על wikipoopia שמעת?
http://www.youtube.com/results?search_query=wikipoopia&search=Search