25.11.2008

איפה גר חבצואל היבוסי?

באמצע סעודה מרנינה בבלאקסטיר, קיבלתי טלפון מקוקידו. קוקי הייתה על הקו השני עם תיקיוסיפרה לי שבמהלך טיול עם הילד, עצר ליד תיקי רכב ושאל אותה אם היא יודעת איפה גר חבצואל היבוסי!

כמה דברים מוזרים:
1. חבצואל היבוסי (למי שעוד לא הבין) הוא לא שמי האמיתי.
2. הקישור בין השם לבין הישוב בו אני גר תמוהה ומעורר חשד.

תיקי לא רצתה להסגיר אותי, מחשש שמישהו החליט לתבוע אותי לגבי איזה פוסט זדוני ולכן פרט למבט שאומר "ברור שאני יודעת אבל אני לא אגלה לך" ענתה שאין לה מושג. האדם שזיהה את המבט, ניסה "אני זוכר שזה בצד שמאל אבל לא זוכר איפה, הבאתי לו מתנה- אסלה מתקפלת לילדים". תיקי לא נכנעה והמשיכה בדרכה.

סיפרתי לחברים מהעבודה על העניין ואמרתי להם שהאדם היחיד (שלא מבין החברים) שיודע איפה אני גר ומכיר את השם חבצואל הוא ירון גיל מאתר בבית שהגיע אלי לפני מספר חודשים עם מזרן לפיצקי וזכה ממני לתשבוחות רבות עקב שיטת המכירה שלו "קודם תקבל, אחר כך תשלם", השירות המצויין והאמינות כמובן. שניה אחרי זה מתקשרת קוקידו לספר לי שזה אכן ירון גיל.

ירון, שהגיע לפוסט התודה ואפילו שלח מייל תודה, היה בסביבה והחליט להגיע ולמסור לי מתנה (אסלה מתקפלת) באופן אישי, פשוט לא זכר את שמי האמיתי אבל זכר היכן הורי גרים!

להזכירכם- מאז רכישת המזרן עברו כ- 4 חודשים, ירון זכר והגיע באופן אישי למסור את המתנה, ממש כפי שעשה עם המזרן. שירות כזה לא רואים כל יום ולמעשה נדיר ביותר- לא נותר לי אלא להודות לירון (נעשה גם באופן אישי בטלפון) ולהמליץ לכולם על שרותיו באתר בבית http://athome.co.il ומכיוון שאני כולי אחוז התלהבות הלינק לאתר יכנס לרשימת הלינקים מימין (שלא תאלצו לחפש יותר מידי).

אמא שלי כ"כ התלהבה מהאסלה שהיא קנתה במקום עוד אחת ואמא של קוקידו כבר הזמינה נוספת.

חבצואל היבוסי,
אין כמו פלאפל.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אם אתה כל כך רוצה אנונימיות אז מדוע יש לך לינק לבמה החדשה ? תהרוג אותי אם אני מצליח להבין את ההגיון שלך. מצד שני , כשאני חושב על כך, לא נראה שאי פעם היה מישהו שבאמת הבין את אותו ההגיון יוצא הדופן שלך :) לפעמים אתה מזכיר לי את אינספקטור קלוזו.

קיסלר יניב אמר/ה...

איך קשורה במה חדשה לחוסר אנונימיות? אמנם יש קריקטורה, אבל אין שם פרטים מזהים מעבר לכך.

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי! אחלה שירות.
הייתי קונה שם משהו אבל לא מצאתי משהו שאני צריך...