29.8.2009

עב בשר

למי שחושב שאני הולך לספר פה על הדיאטה שלי… טועה ובגדול.

עב בשר היא מסעדה (מפתיע אה?) בנתניה (גם מפתיע) והיא- ממש טובה (הכי מפתיע שאפשר).

יום חמישי בערב נסענו קוקידו ואנוכי לקנות כסא חדש לרכב בשביל פיצקי. נסענו לשילב בנתניה מכיוון שיש איזה מבצע עד סוף החודש של מקסי קוזי- עד 50% הנחה. הגענו, קנינו הכל טוב- רק מה? רעבים. אני הצעתי בלאק בורגר, קוקידו הציעה רולדין- אני אמנם מחליט אבל קוקידו קובעת. נסענו לרולדין- ממש ליד חברת חשמל (היכן שהיתה ממוקדמת פעם מסעדה בשם דאלי).

מגיעים למקום ועוברים ליד עב בשר- אני אפילו לא מציע (מרביצים לי בבית) ומגיעים לרולדין- המקום פתוח אבל ריק. קוקידו מייד מציעה- בוא נכנס לעב בשר.

נכנסנו פנימה, המקום לא מפוצץ אבל פה ושם יושבים אנשים. המקום בעיצוב חם וביתי- המון צילומים ישנים, כנסות ושולחנות עץ ומדפים עם ספרים ישנים וצעצועי עץ ישנים- אני אהבתי מאוד. ברקע- מוסיקה ישראלית (אין התנגדות). מסתבר שהגענו בדיוק למבצע של מגזין גורמה מעריב ולכן התאפשר לנו לקחת ארוחה מוזלת (לא כולל שתיה) וכך היה:

מנות ראשונות: סלט עלים ירוק (אני לא ממש איש של סלטים אבל ממה שטעמתי היה טעים וגם האישה הייתה מרוצה) ופוקצה (הייתה שמנונית אבל טעייייימה).

עיקרית 1: קוקידו הזמינה את מנת היום- אורז עם בשר טחון ועשבי תיבול. למנה היה טעם מאוד ביתי. מנה ענקית. קוקידו לא סיימה והכמות שלקחנו הביתה הספיקה לפוצץ את אמא שלי- פשוט מנה נדיבה וטעימה.

עיקרית 2: סינטה עם תפו”א בצד- הזמנתי את הנתח rare וקיבלתי אותו בדיוק כמו שצריך- אטום מבחוץ ואדוווווווווום מבפנים. היה נתח מצויין, עסיסי וטעים.

שתיה: היה איזה מבצע על בירות של לף.

קינוח: סורבה פירות יער שהיה טעים וסורבה גוייבה שהיה פשוט תענוג אמיתי- סיום מושלם לארוחה.

נותר לי רק להמליץ מחום. מקום מאוד מפתיע ומאוד נעים- שירות טוב ואוכל טוב.

חבצואל היבוסי,
אני רב עם כולם?

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תיבול. לתבל. תיבלתי. תיבלנו. תיבלו לי.

קיסלר יניב אמר/ה...

תיקון. לתקן. תיקנתי. תיקנו.

תוקן.

דיויד אמר/ה...

לא יודע אם אתה רב עם כולם, אבל אם אתה סופר נציגי שירות לקוחות לפי נציגים ולא חברות, אתה בהחלט רב עם הרוב...