3.12.2010

אלוהים אדירים

מדינה שלמה בוערת, עשרות הרוגים, אלפים מחוסרי בית, יערות וחיות שרופים ואיפה הוא אותו אחד שאנחנו אמורים לקדש ולרומם?

פופוליסטי? בהחלט.

אני לא אדם מאמין, אבל המדינה הנפלאה שבה אני חי החליטה שאני צריך לדאוג שאיזה קדוש ברוך הוא, יקבל מימון ממיטב כספי, בכדי שתלמידי חכמים יוכלו ללמוד תורה ולהושיע את נשמתי. יקירי נבחרי הציבור- השיבו לי את כספי חזרה, ההבטחה הזו שווה לתחת- התלמידים המבריקים ומוריהם החכמים כנראה שלא מצאו חן בעיני אותו רם ונשגב וכל כספי הביטוח שלנו ירדו לטמיון. אם סלקום מחזירה כספים אז שגם הוא יתחיל לשלם על מוצר דפוק.

בינימין נתניהו, הייתי מוסיף כבוד רה”מ, אבל אין כבוד: נפגשת היום עם כבאים פצועים ונקלעת לשיחה הבאה:

כבאי: פינו אותי ובדרך כבר חשתי בערפול.
ביבי: היית עם מסכה.
כבאי: כן אבל אחרי 8 שעות זה כנראה לא עוזר.
ביבי: תאר לעצמך אם לא הייתה מסכה.
כבאי: כן, גם העובדה שהכבאית בת 18 שנה לא עזר בעליות לכרמל.
ביבי: יש לך ילדים?

בינימין, התחמקות יפה, אבל תפסנו אותך.

אלי ישי, הייתי מוסיף כבוד רב הערפדים מוצץ הדם, אבל אתה עוד תגיד שאני גזען. זה פשוט נפלא לשמוע אותך משוחח עם קול ישראל וטוען שהתרעת על המצב וכי היית כבול להחלטות ממשלה… אתה ממש כלבלב מסכן. מעניין שלדאוג לתקציבי ענק לישיבות זה דווקא משהו שאתה מסוגל ומוכן להלחם בשבילו ולכתיב החלטות ממשלה. אני לא בטוח שאתה מרגיש מרומה על ידי הקדוש ההוא למעלה, כי בטח בבית אורן אוכלים שפנים אז למי אכפת שנשרפו שם כמה בתים, אני בטוח שלרב המהולל (לא היה לי נעים לכתוב מטורלל) שלך שמכתיב לאן ילך הכסף שלי ושל כולנו, גם כן לא ממש אכפת, הרי אנחנו טפשים כמו חמורים.

בינימין, סגניו ושריו- אל תשכחו שגם צריך לפצות את כל מי שאבד את ביתו ופרנסתו בשריפה הזו שארגנתם לנו, כי תחושה פנימית אומרת לי שגם זה כנראה לא יקרה.

חבצואל היבוסי,
פראייר וטיפש כמו חמור.

5 תגובות:

piggythrower אמר/ה...

ללא ספק ה-מונה ליזה שלך, ה-סרג׳נט פפר שלך. היה שווה לקרוא כל השנים בשביל להגיע לפוסט הזה

קיסלר יניב אמר/ה...

תודה.
רק טוב יוצא מהעצבים שלי (כנראה).

modem אמר/ה...

אותי עיצבן שהוא רוצה להכריז על יום אבל לאומי. נראה לי שיש לו חובות קודמים למשפחת רבין. בעיקר בגלל המעורבות שלו בנושא.

גם מעצבנת אותי כל הגישה של "קודם נכבה, אח"כ נתחקר".
הרי ברור שזה תירוץ להוריד את גם הזעם על הפוליטקאים. הרי בעוד 3 ימים מישהו יעשה ספין לבעיה האיראנית, ואז מי כבר יזכור את השריפה על הכרמל?

המחדל הכי גדול הוא המחדל בכנסת.

קיסלר יניב אמר/ה...

הספין כבר התחיל, כנראה שפספסת את מסיבת העיתונאים היום. כמו שזה נראה ביבי אחראי על כיבוי השרפה, הוא ארגן, הוא סגר חוזה על מטוסים, הוא המושיע הלאומי ואם לא הרב עובדיה הוא בטח גם היה מכריז על עצמו כעל המשיח (כן, שוב אנחנו בתפקיד החמור).

Doriti אמר/ה...

חבצי - אחד הטובים שלך !
אני איתך.