22.9.2009

הצעה חמה 3

13/9 בשעה 16:30 מתקשר אלי סוכן/ מנתק מוסמך של חברת HOT. מבקש להגיע בשעה הקרובה (קבענו בין 19-21) ואני מסכים.

הבחור מגיע ושואל אם אפשר לשבת ולנסות להציע הצעה נוספת. אני, מנומס מטבעי ונעים הליכות, מסכים.

נציג: אז למה אתה מתנתק בעצם? בגלל המחיר? (אין להם שום דבר אחר להציע).
אני: גם.
נציג [מתפרס לו ומתמתח על הספה, ברצינות]: טוב אז בוא נראה.
אני: בוא (רק מחיר משנה פה).
נציג: עד היום שילמת 150 ש”ח לחודש ל- 3 חבילות [מתקתק בסלולר] אני יכול להציע לך 5 חבילות ב 179, איך זה?
אני [חשבתי שהציק לי המחיר]: לא.
נציג: הכל ב- 180?
אני: לא.
נציג: אתה יודע מה? 150 ש”ח- אפילו בלי ממירים, אנלוגי.
אני: חכה רגע אני הולך להביא לך את הממיר מהחדר שינה.
נציג: מה? זה אותו מחיר?
אני: אתה צריך גם את השלטים?

הלך הבחור, לא רצה גם לשתות, אבל נראה לי שהתבאס שלא יכל להשאר על הספה.

למחרת, אנחנו כבר 18 שעות בלי כבלים, טלפון נוסף מ- HOT:

נציג: הבנתי שהתנתקת מאיתנו, למה? בגלל המחיר?
אני: גם.
נציג: אני יכול להציע לך אולי הצעה אחרת?
אני: אני מציע לך שתפסיקו להטריד אותי.
נציג: [ניתוק].

אפילו לא אמר שלום.

חכו זה לא נגמר בזה… המשך בפוסט הבא.

לפרקים הקודמים: הצעה חמה, הצעה חמה 2

אין תגובות: